Externalizare Servicii IT “In the middle of difficulty lies opportunity.“ © MetroNet Telecom De ce Externalizare ?   1. Investitia eficienta in sistemul informatic trebuie facuta avand in vedere repere de business comparabile in industria proprie sau in alte industrii si este vitala. De-a lungul experientei noastre am constatat ca lipsa comparativitatii duce fie la cresterea costurilor initiale fie la o solutie ineficienta in prezent sau pe viitor. 2. Investitia optima tine cont de evolutia afacerii in paralel cu evolutia tehnologiei. Aveti nevoie de un partener cu o experienta foarte mare pentru a alinia aceste directii. 3. Externalizarea IT va reduce costurile aferente administrarii, prin optimizarea alocarii specialistilor pe fiecare domeniu. Veti beneficia astfel de cunostintele si pregatirea tuturor specialistilor nostri , nu doar de  1- 2 oameni angajati in departamentul dumneavoastra IT. 4. Concentrarea pe activitatea principala este vitala pentru companii. Scopul a ceea ce noi numim outsourcing nu este doar acela de a reduce costurile ci inseamna deasemenea a va organiza eficient. 5. Domeniu strategic, apreciat de catre toate companiile care vor sa ii exploateze beneficiile, acesta se dezvolta in permanenta si necesita un studiu neintrerupt. Acest lucru se intampla de cele mai multe ori datorita specialistilor dedicati, dar imbatriniti in companie, tributari anumitor tehnologii pe care le inteleg si carora le e frica de schimbare. 6. Nu trebuie sa investiti continuu pentru a avea o strategie IT competitiva. Daca veti alege o sursa exterioara va veti putea concentra energia pe adevaratele probleme, pe ceea ce noi denumim Nevoi si Modele de dezvoltare Organizationala si Arhitecturala. Va depinde de partenerul dumneavoastea IT pentru a alege cele mai bune solutii. 7. In timpul perioadelor critice de crestere sau reorganizare - diversificare, fuziune, achizitii, etc.- partenerul dumneavoastra IT va administa aceste schimbari si va actiona pentru a gestiona eficient aceasta perioada alocand mai multi specialisti atunci cand este cazul si dimensionandu-se permanent conform necesitatilor. 8. Outsourcing este efectiv un remediu chiar administrat in doze mici. Ce activitate poate fi externalizata, poate partea de helpdesk pentru utilizatori ? Partea de strategie IT ? Noi putem sa va ajutam sa le examinati de la inceput, pas cu pas.